Service

 

Betaling & verzending

Verzendkosten

  • De verzendkosten zijn €6,95 per bestelling voor producten die met pakketpost worden verstuurd.
  • De verzendkosten zijn €3,95 per bestelling voor producten die met brievenbuspost kunnen worden verstuurd.
  • Boven de €75,- zijn de verzendkosten gratis.
  • De verzendkosten worden bij de bestelbevestiging en betaalverzoek (deze krijgt u per mail na ontvangst van uw bestelling) herrekend, de webshop hanteert zelf alleen het bedrag van €6,95.

Levertijd

  • De levertijd is ongeveer 2 - 3 werkdagen.
    Wij verzenden onze bestellingen met PostNL.
    Je ontvangt een Track & Trace code via e-mail.

Verzending

  • Elke bestelling wordt zo goed mogelijk ingepakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets onverwachts mis gaat. Heb je toch een beschadigd product ontvangen? Stuur ons dan een bericht en een foto van de beschadiging.

Betalen

  • Je kunt op onze website op dit moment alleen betalen via een betaalverzoek of bankoverschrijving? Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u van ons een bestelbevestiging met daarin een verzoek tot betalen of overschrijven.

 

Retourneren

Helaas is het bij ons niet mogelijk om uw bestelling te retouneren of annuleren. De reden hiervan is dat bijna alles persoonlijk gemaakt wordt en dus niet verkoopbaar meer is aan een andere klant. 

 

Veelgestelde vragen

  • Is het mogelijk gepersonaliseerde producten te bestellen?

Zoek je een gepersonaliseerd cadeau? Of heb je andere speciale wensen?
Neem gerust contact met ons op! We denken graag met je mee en kijken samen wat er mogelijk is. 
Let op: Onze reguliere levertijd geldt niet voor gepersonaliseerde bestellingen.

  • Kan ik mijn bestelling als cadeau bij iemand laten bezorgen?

Jazeker! Al onze bestellingen worden altijd mooi ingepakt. Wil je een handgeschreven boodschap op ons kaartje toevoegen? Geen probleem! Geef bij het bestellen in het opmerkingen-veld aan wat je op het kaartje geschreven wil hebben onder de vermelding "Boodschap op kaartje:"

    • Wat moet ik doen als ik een beschadigd of verkeerd product heb ontvangen?

    Elke bestelling wordt zo goed mogelijk ingepakt om beschadigingen tijdens transport te voorkomen. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets onverwachts mis gaat. Heb je toch een beschadigd product ontvangen?

    Stuur ons dan een bericht en een foto van de beschadiging.

    • Wat moet ik doen als ik een product heb ontvangen wat ik niet heb besteld?

    Het kan natuurlijk voorkomen dat wij een foutje hebben gemaakt bij het inpakken van jouw bestelling. Heb je een verkeerd product ontvangen? Stuur ons even een berichtje en we lossen het zo goed en zo snel mogelijk voor je op!

    Privacy verklaring

    Feestje & Co respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. Feestje & Co zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling.

     

     

    Maak jouw eigen website met JouwWeb